Försyld -.-'

Igår och idag har jag varit hemma och vart sjuk >.< idag mår jag lite bättre inte lika ont i halsen (Y) Orkar inte göra så mycket så det blir väl ligga i sängen resten av dan D: Igår hyrde jag en film "EasyA" en film jag rekomenderar! Det är ycket humor i den (Y) Den Handlar om en "utstött" tjej med sedan sprider det sig ett om henne ryckte och hon blir värsta slampan och blir skit populär. Vet denna blogg designen rätt så tråkigt men vi ska fixa den med text och bilder på oss såsmåningom ;D (Y)
Easy A Trailer

Kommentarer
Erika

Det ska inte vara umor hehe humor menar jag såklart XD

2011-08-30 12:40:05
URL: http://erikalovelinnea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0