chill-dagen #1

cha!
idag har det blivit sängen/soffan och datorn för mig, haha. har varit dålig hela helgen...suck :( jag har iallafall städat mitt rum, vilket jag är mycket stolt över, det såg ut som ett kaos! nu hoppas jag bara att jag kan hålla det städat och snyggt till julafton...det är ju bara 5 dagar kvar!!! yippie läääängtar! har mcyket att göra, det ska handlas
fest-kläder, som jag kan ha på julafton och nyår och lite julklappar. men som tur är så har vi korta dagar denna vecka, slutar på torsdag och då får jag mina betyg :D då går vi enbart en timme i skolan.
det snöade riktigt mycket igår, men nu är det bara lite kvar :(
bjuder på dagens låt också, ÄLSKA!
//linnea

Kommentarer
Amanda

asså ni borde lägga upp fler bilder på er på bloggen, var inte så snåla! haha :) <3

2011-12-19 18:30:58
linnea

hej :)



jo, vi vet men ibland hittar man inga roliga bilder liksom. vi får bli bättre på det :) <3

2011-12-20 15:40:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0