JUL!!! :D

Yeeeeeeey! imorgon är det julafton!! :D Taggad!
I tosdags drog jag med linnea i stan :) Köpte julklapp till emma. Idag åkte jag till centrum och köpte en julkläning :) den är jätte snygg! Sen åkte jag till Port73 för att titta på julklapp till emma och min syrra. Letade i samma affär i mer än en timme :O Sen när jag kom hem idag har jag fixat inför imorgon, städat rummet, klätt granen och så. Har nyss varit hos emma och lämnat hennes julklappar :) Det spö rengna ute! -.- fick låna ett paraply av emma. All snö e borta :( det blir ingen vit jul...bubu... Nu ska jag titta på tv med familjen och äta julgodis :) Imorgon ska jag fira julafton hemma med familjen och morfar :) God jul alla! önskar Erika <3 Hur firar ni jul? Kommentera ;)
Min kläning :)

I min bokhylla. Merry Xmas!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0