Mellandagsrea!

tja bloggen! Idag åkte jag in till stan med linnea och shoppade på mellandagsrean! På H&M var vissa saker jätte billigt typ som smycken och sånt för 20 kr :o det kallar jag fynd. På moniki var det mycket rea på snygga plagg som magtröjor fö 60 kr, de e fett nice! ;D Var väldigt långa köer till provrummen :o fick stå och vänta i typ en halvtimme... -.- Fick hem lite saker iaf :)


Linne jag köpte i tisdags på gina tricot


Vantar från bikbok


Mössa från H&M, kostade bara 30 spänn.
Halstuk från bikbok, var 50% på den


Magtröja från Monki, 60 kr


Jeans leggings från H&M, dem var inte på rean.

Juste har glömmt att sakt att jag tagit hål i öronen ^^ det gjorde ganska ont :P hare så bra! //Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0