Samanfatning de senaste dagarna

Har inte bloggat på länge men har varit sjuk så har inte orkat gjort någonting typ. Var försyld i helgen min näsa ran och hosta jätte mycket jätte jobbigt! på söndan var jag lite försyldfotfarande men orkade mer iallafal så jag baka pepparkakor :D det gick väl sådär :P hälften av dem gick sönder när jag skulle ta upp den och lägga på ålåten, det blev ungefär 4 plåtar. På måndan mådde jag bättre så följde med och bowla med några från klassen vi hade klassens dag så man fick bowla, bada eller åka skridskor. Vi bowla i zinken. Det var ganska litet. Jag gjorde en strike :D vi var 5 st och delade bana och så hade vi en halv timme på oss... Men det var roligt tog många bilder ^^ lägger upp :) Idag hade jag tomteluva på mig i skolan för det var julavslutning. Det var fett chill i skolan vi börja nio och titta på film "A chrismas carol" den var lite obehaglig med vrickad :P Sedan dekorera vi ljuslycktor och julkulor kan ta kort på den och visa blev himla nöjd :) kanske ger i julklapp till nån. Sen var det avslutning i kyrkan. Vi sjöng "Tänd ett ljus" lät jätte falskt xD hörde typ bara killarna. Vi fick gå fram till lärarna och hämta betygen också och kramas och önska god jul. Juste böt skåp också till underskåp :P har haft samma skåp i 6 terminer och så ska man gå en kvar och byta... innan hade jag överskåp mycket SKÖNARE! då behöver man liksom inte sitta på govet varje gång man ska ta något från skåpet. Men det är inte allvärden kan ståut med det i en termin. Var i centrum idag också och köpte julklappar :) hoppas dem som får dem blir glada. Nu ska jag titta på tv. See ya! //Erika
Bilder från Bowlingen

Snyggt! xD så kan man ju också bowla... :P



Nathalie ^^ ser ut som hon pekar finger xD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0