DAGEN

hej bloggen!
har just varit på fredrika bremer gymnaset och kollat runt lite sådär, det börjar ju bli dags att välja gymnasium :) det värkade riktigt lovande och vara en riktigt bra skola :) men ska åka på lita andra skoler först inna jag kan bestäma mig ;) just nu sittar jag målar naglarna och kollar fb och lite annat :) alltid kul att uppdatera sig lite.
imorgon ska jag vara med erika, kanske i centrum. måste ju typ börja kolla på lite julklappar till vännerna och lite så nu, ska kanske fixa ett inlägg där jag berättar vad jag önskar mig i julklapp och så ;)
- en fin bild från falun i år...SAKNAR!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0