FRÅGELISTA

hej! kör på en liten fråger grejj :) det är ett tidinställt inlägg :) FRÅGELISTA Vad heter du? Linnea Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Linnea, det passa mig bäst tror jag Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vene, linnea typ Vilket stjärntecken är du? LEJON :D Vilken årgång är du? 1996 Vart bor du? Haninge Bott utomlands? nej Flyttat antal gånger? 0 Glasögon? nee Hur gammal är du om fem år? 20 Höger- eller vänsterhänt: Höger Favoritgodis: det mesta, men jag gillar mars och trocadero flaskor! mums :) Är det nåt du absolut inte äter: sniglar eller kaviar Kläder just nu: jeans, linne och kofta Musik just nu: with out you - david guetta Vad sa du senast: godnatt till mamma Fisk eller badkruka: Fisk!, älskar att bada! Hur många kuddar sover du med: 1 :) Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tjejgänget, telefon och MAT Spelar du nåt instrument: nope Morgon- eller nattmänniska: morgon människa, helt klart! Sparare eller slösare: båda Är du kittlig: yees och det är inte kul! Snarkar du? neej Rädd för insekter? getingar Största svaghet: jag vet inte Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga! det skulle vara riktigt coolt! Chips, morötter eller godis? GODIS!!!! Pizza eller hamburgare? hamburgare Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? kanske Vilken hand håller du gaffeln i ? det tänker ju inte jag på! Är du rädd för blod? kanske lite Gillar du att sjunga? ja, jag sjunger i kör. Anser du att du är stark? nee Vad gör du om du får hicka? dricker citronvatten Röker du? NEJ, VIDRIGT! Snusar du? NEJ, VIDRIGT! Använder du knark? NEJ! Vilken svordom använder du mest? jäklar tror jag Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:15 Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? SHOPPA! och en ny telefon typ och resa till new york eller Thailand med mina vänner! Har någon någonsin kallat dig lat? ja, många gånger! Kan du vissla? nej!!!!!! Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? bergobalbanor! Vilken film kan du alla replikerna till? ingen Har du någonsin varit på Jamaica? nej Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-9 timmar Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? orkar inte med sånt Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? erika typ, haha Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag säger typ inget, sätter på musik och börjar DANSA :D Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaaa! Vad är du allergisk mot? inget Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej --linnea

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0