imorgon blir det gustavsvik!

hej bloggen! idag har jag varit på födelsedagsfika hos linnea :) eller hon fyllde år för typ 2 månader sen, men har inte haft någon födelsedags kalas än ;) det var jag, sofia och Natalie som var där och åt muffins och kollade på film. det var Grymt kul, det är alltid kul att träffa linnea :) men iallfall så imorgon ska jag, mamma och min syrra och några kompisar till oss åja till örebro och bada på äventyrsbadet Gustavsvik. läääääääängtar, kommer typ inte kunna sova inatt :) blir kanske inte så mycket bloggning, men min syrras iphon hänger ju oxå med ,så jag kan blogga med den ;) det vart ett gasnka långt inlägg, det är något fel på blogg.se, kan inte lägga upp bilder eller någonting, så ni får nöja er med bara text idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0