Inte uppdaterat....

Tjenamors! har inte bloggat på typ 4 dar men det beror på att jag har varit med kompisar :P och i helgen sovde ja typ bara borta. I fredags sovde Emma över hos mig :D det var mysigt vi gjorde tacos Mums! På kvällen var vi i handen och flumma xD sen tågluffa vi och träffa kim och en annan satt typ och snacka sen bytte vi vid älvsjö och åkte hem. Vid tio titta vi på film och drack läsk och åt snacks och godis ^^ tjockisar vi e! ;o På lördagen träffade jag och Emma Niklas, Kim, Pontus, Bobban, Jennie och några andra i handen :) var i centrum :P På kvällen gick vi alla på spelning på lake side :D Blandannat bandet Autumn Kills spelade, Dem är grymma! kan en av deras låt utantill xP Sen drog vi till vh. Chilla där lite, galen kväll! XD sedan slagga jag och Emma hos Niklas i jordbro. Emma somnade på tåget hela tiden! På söndagen skulle jag åka til ikea och köpa ett sminkbord, men blev inte så. Ist var jag hemma och städa mitt rum och plugga... inge roligt! Idag vann jag en billjet till den nya twilight filmen breaking dawn - del 1! :D var med i en tävling som organiseras av gymnasiet ybc. Dem 2700 första elr nåt som anmälde sig vann en biljett till världsprämiären. Jag typ i klassrummet helt plötsligt när jag fick messet "Jaaaaaa!" (skit glad) alla typ titta på mig xD Så idag åkte jag med Linnea till Sicka(nacka) och hämta biljetten fick även en till en kompis så jag ska gå med Amanda :D Man kan vinna pris för finaste världspremiär klädsen så jag ska nog ta på mig någon fin kläning ^^ Det ska bli roligt. Problemet är bara att det är 15 årsgräns. Vi har inget ide kort... vi ska ringa till sf imorgon och fråga om det :) Tog några fina bilder med Linne vid sickla udde det är verkligen jätte fint och mysikgt där på kvällen med bänkar och bryggor :) perfekt plats för att ha en dejt på! lägger upp bilder :) Ha det bra! //Erika
I torsdags. Vi sminka Zedrik xD Snyggt va ;D
Lördag: Frukost, Toast med nutella Mums!
Choklad med grädde!
Lakeside: På sceen Autumn Kills!
Idag vid Sicka udde
Linnea :) <3
Jag tittar ut över staden härligt!
Fint!
Jag ^^
Älskar dig Linnea! Vi förevigt bästavän <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0