så himla snygga kläder, från ginatricot

hej, kör på ett tidinställt inlägg :)
tittade runt lite på ginatricot's hemsida och chickade lite om jag kunde hitta något snyggt och detta vad var jag hittade!
älskar usas flagga, denna tröja är riktigt fin!(har fina detaljer, så som en dragkedja i ryggen!)
OMG!!!! så snygg!!!! den är stickad och ett riktigt fint höstplagg! synd bara att den ska kosta 400 kr :(, men det är der kanske värt, den är ju stickade liksom.
en väldigt fin stickad naturvit tröja med fickor fram, skit snyggt till ett par ljusblåa jeans och ett par uggs :)
det är jätte snyggt med en pälsväst utan på en en skinnjacka! såklart ät ju detta en fuskpäls ;)
stt riktigt fin kläning/tunika som jag lätt skulle tänka mig att ha på jul och nyårs fest :)
riktigt fin väska!
jog hoppas ni tog det i mitt lilla insprtions inlägg och jag kommer nog lägg upp flera sånahära inlägg framöver ;)
//linnea

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0