Sexigaste pojvännen ;D

"Boyfriend pillow case" - For Sweet Dreams. Linnea köpte denna till mig när hon var i Örebro. hon tyckte att jag inte skulle behöva sova ensam eftersom att jag inte har någon pojkvän haha xD Min drömm kille typ :P Igår sovde jag över hos en kompis :) vi var uppe till typ 5 och titta på film ^^ sen vakna nästa dag kvart i ett (Y) Soooft! idag var jag med linnea vi snacka och lyssna på musik :) chilla helt enkelt ^^ Jag fick kläder av henne också som hon inte ville ha/kunde ha, blev jätte glad! :D De var snygga kläder också! lägger upp bild på dem när bloggen inte cpar ;O ha de så bra hörs! //Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0