Världspremiär!

Idag åkte jag till sickla och gick på värdspremiären av Twilight Breaking dawn - del 1 med Amanda! Det var skit kul! Gick in på en röd matta. Hade lite otur... Tappade mina biljeter eller så var det någon fick tjuv som dog dem... :S Vi åkte till sickla iaf vi hade himla tur! Vi var uppskrivna på en lista så vi kom in, vi oroade oss jätte mycket för att vi inte skulle komma in. Vi ba "Yes!" Annars skulle vi typ dö! De bjöd på popcorn(en liten) och läsk :D fast vi köpte lite mer popcorn och läsk xD var bara ett glas :P Filmen var skit bra! Fina scener! Blev tårögd på slutet den var jätte spännande och Jacob är så snygg! när han tog av sig t-shirten och börja springa alla skrev typ asså typ "het" Bellas pappa var fett tung! xD Vi fota massa ^^ hade kläning på mig ville få lite gala känsla och sen kunde man vinna pris för bästa världspremiär - klädsel :P tog ledigt från skolan. Ska plugga nu :P bye! //Erika
Idag på Världspremiären:

Fina Amanda :)<3
Jag ^^ Outfit:
Kläning, H&M (ingen gala kläning direkt)
Kofta, H&M (billigt xD)
Leggings, BikBok (Syns inte på bilden)
Amanda och jag <3

Kommentarer
Amanda

de var skiit kul! tack för att ja fick följ med :P hade vi inte kommit in så vet ja inte vad ja hade gjort :O <333

2011-11-16 20:23:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0