årsdag med den bästa i världen!

hej bloggen!
idag var jag med erika efter skolan, vi skulle fira att vi hade varit gifta på facebook i ett år!, vi är ju såklart gifta bara för skoj skull inte på riktigt, haha xD
vi firade med kladdkaka och läsk! vi hade det roligt som vanligt, fast erika fick väldigt ont i magen efter all kladdkaka vi stoppat i oss :) vi mest chillade och lyssnade på musik :)

jag ville bara säga att den tiden jag har fått varit med idg, har verkligen varit den BÄSTA i mitt liv! du är det finaste jag har och jag kommer verkligen ALDRIG lämna dig. du är guldvärt för mig, min best friend! det är du erika! när jag tänker tillbaka på den vi har delat med varandra, förra vintern och sommarn 2011! vilka tider, skulle verkligen vilja kunna spola tillbaka tiden och och få uppleva alla minnen engång till med dig!

jag vet inte vad jag ska jag ska säga, man ja du är den som har gjort mitt liv bättre än någonsin! för det du gjort mig, kommer jag aldrig glömma! om alla var som du så kulle världen..nej..universium vara så mcyket bättre! om alla hade en sån som du, så skulle alla må så mycket bättre och vara mycket snällare, det lovar jag. för du gör mitt liv både tryggare och gladare! du har tagit din vänskap rakt in i mitt hjärta och du kommer alltid finnas där,
för evigt! jag kommer aldrig glömma dig!
Erika Julia Rickardsson

Kommentarer
Erika

Aw vad du är gullig! dsm gmn älkar dig över hela mitt hjärta friens forever! <3333

2011-10-15 21:58:40
URL: http://erikalovelinnea.blogg.se/
Anonym

älskar*

2011-10-15 22:09:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0