Frisk!

Efter en utvilad vecka mår jag toppen nu! :D är pigg och alert! Träffa Emma och Amanda i centrum idag. Länge sen jag träffa dem. Vi chilla mest gick runt och åt på donken. Jag köpte diamander man sätter å mobilen som ett skal :D för at smycka mobilen :) lägger upp bild sen på min mobil när den har massa diamanter på dig :D Jag vill egentligen bara shoppa loss nu nr jag har fått min månadspeng men jag måste spara :P älskar att shoppa!<3
Nu ska jag mumsa i mig godis haha ;3 see ya!
// Erika
Diamant-stickersena
Alltid roligt med tomtebloss xD hittade det hemma :P

Kommentarer
Amanda

haha det var naajjs ! <3

2011-10-24 20:22:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0