Hänt i helgen

Tjena alla läsare!
har inte kunnat blogga har varit så fullt upptagen i helgen. tänkte berätta nu vad som ha hänt i helgen :D
I fredags sovde jag över hos en kompis somnade typ 5 xP sedan på lördag gick jag på bio med linnea, wilma (linneas  syrra) och en av wilmas kompisar. Det var fett kul! Vi såg Jag saknar dig. Så himla bra! många sorgliga scener. En daramatisk scen när sångaren AilluCrasch framför låten "Jag saknar dig" på Cillas(tvillingsystern) begravning och blir jätte förbannad och slog sönder gitarren och sen såg prästen jätte rädd ut. Dem såg så rolig ut, jag började typ asgarva xP Jag rekomenderar värkligen filmen! Bästa film jag sett på länge!
På kvällen var vi bjunna över på sopp-middag hos våra grannar och en annan familj också. Det var trevligt. Antonia var där, så det blev inte allt för tråkigt^^ vi tog lite fina foton :) sen på söndag gick jag och Antonia och säljde expressen på morgonen sen har jag pluggat till matte provet vi hade idag. Det gick inge bra, får göra omprov kul! -.- satt upp och plugga till 12 på natten :o men ändå gick det åt skogen :S kommentera gärna :)
//Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0