kort inlägg

Hej bloggen nu gör jag ett kort inägg :P har inte så mycket att berätta. Idag har jag vart i skolan vi hållde på med min mobil hela tiden typ xD en kompis älskar att spela på den ^^ Vi har alltid roligt i skolan! :D fuderade på att byta förut men det är inte så hemskt längre trivs ganska bra nu. Snackade med min lärare också :P bråk mellan mig och en i min klass... inge rolig man blir alltid rädd när en lärare säger till en "Jag behöver snacka med dig" då tror man lxom att man har gjort nåt :o Imorgon blir det boxning med sötaste Emma ;D<3 är ganska taggad var typ en vecka sen jag träna har börjat få upp kondiktionen nu ;P (Y) Godanatt allihopa hörs imorn!  //Erika
Var bara tvungen! Linnea sminkat sig som fjortis haha (driv)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0