Ny mobil!

tja! kunde ite uppdatera igår mitt internet cpa -.- igår gymma jag med wille i ca 1 och en halv timme igår. stretchade inte efteråt så vaknade med träningsvärk i axlarna, armarna, magen och ryggen det var inte rolig! kunde kanappt resa mig upp :c idag åkte jag och titta på mobil min var helt fucked up! kunde knappt smsa och den hacka upp sig hela tiden! Hade en Samsung s5230. Min nya mobil är Experia X10 mini pro köpte den för 1499 kr på teknik magasinet :) den är jätte bra. Den har bra kamera, facebook, youtube, chatt(konversationer), spel, appar. ska ladda ner massa coola appar :D Nu kan jag lyssna på musik också. Tappa minneskortet till min andra mobil och hörlurarna till den gick sönder :P Jag älskar musik! <3 så skönt att lyssna på bussen eller i skolan när man pluggar. komma bort från omgivningen lxom.
//Erika
min mobil :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0