Sjuk -.-'

Idag har jag vart hemma och varit sjuk. Inge roligt! hoppas man blir frisk snart iaf :) Nu har jag haft lite spa-behandling hemma med pealing och ansiktsmask bla. Så skönt! man ska unna sig själv någoting då och då (Y) när du är värd det ;) Saknar Linnea hon är i Falun den här veckan lyckosten!
När jag har haft tråkigt har jag fotat lite. Min lur Experia x10 mini pro har en hyfsat bra kamera med himla bra fokus så man kan ta väldigt fina bilder :) titta själva
En ljuslykta som hänger i mitt rum, format som ett hjärta. väldigt fin :)
Juste skulle ladda min mobil med en billig laddare som e köpt i brb. den bara började gå in på sms och jag vet inte vad. Det var fett läskigt :o Den levde sitt egna liv :P siffrerna markerades och mobilen började slå nummer utan att jag ens rörde den O.o

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0