trött chey hära

Idag har väl inte så mycket hänt har mest legat i sängen. Har försökt pluggat men det har inte gått något vidare för det går inte att öppna arbetet från skolan på den här datorn och har glömt pappret med uppgiften i skolan smart där! ;) 
Sedan har jag brännt låtar till en skiva som jag och två andra i min klass ska ha till en egen idrottslektion vi ska hålla för sexorna. Fick stoppa in och ut typ fyra skivor ingen av dem funkade sedan efter några timmar fick jag en annan skiva av en kompis då gick det. Hade fel skivor och jag fick damp för att det inte fungera.
Nu är morfar här och vi ska äta middag. Idag var det ett år sedan mormor dog :'( saknar dig! vila i frid älskade mormor! <3
hade tråkigt så jag bröt sönder skit skivorna, haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0