Ungdomsfest!

Tja bloggen har inte bloggat så mycket nu de senaste dagarna jag vet men har varit med kompisar och så. inte suttit vid någon dator :P
Igår eft3er skolan åkte jag och titta efer en jätte söt och mysig pjamas hitta en med pandor på där det står "You & Me" ^^ åkte hem sen och fixa mig inför kvällen gick på 136 XL med Amanda, turkan, vanessa och Sara. Det var skit kul! bästa kvällen nånsin ett minne för livet ;D tror vi ska gå nästa år också :) haha två kllar dansa med mig och en med amanda också som försökte strula med henne :o hon gick ndan och jag räddade henne i nöden xD puttade bort honom och vi gick! usch fy fan de kännde inte ens varann... det värsta var att brandalamet gick :S stod typ ute med bara linne i en halvtimme minst :o man hållde på att frysa ihäl! Seda när vi fick komma in var ju jag tvungen att dra :P så kan de gå! sedan träffa jag emma, hennes kille och några andra :) vi sovde över hos pontus (emmas kille) jag, emma och kim. Idag har jag mest chillat nu på kvällen blev jag bjuden på middag hos linnea hennes srra fylde år igår så idag hade hon tjejmiddag. Det var trevligt :D
//Erika
outfit just nu: Pjamas från Cubus
136 XL!! Grymmaste festen! On the flor! ;D

Kommentarer
amanda

roooligaste kvällen blev det! och aa... den där killen var ju lite.. haha. Men tack igen för att du räddade mig ;) <3

2011-11-03 22:26:51
T

jaa, kul var det! :) <3

2011-11-03 23:04:12
Erika

Haha ja läskig! :o Jag hade skit kul! hehe är lite seg på att läsa kommentarer xD <3

2011-11-07 17:11:09
URL: http://erikalovelinnea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0