BlogAwards

Idag har jag varit på blog awards i kista galleria med linnea :D vi såg söta ulrik, jedward(älskar dem<3)och mange makers uppträda :) vi blev stylade också lägger upp bild de tog foto och la upp på facebook och man fick taggga sig själv de drar en finalis sedan :D typ finaste frisyren. jag fick andreas wijks autograf http://andreasstil.blogg.se :D jedward och ulrik singnerade bara skivan om man köpte så jag fick ingen autograf av dem :c . sket i deras uppträdnade och ställde mig i kön till deras signering direkt efter jag hade stått i kön ca en halvtimme och kommit ganska långt fram sa en vakt att man inte fick på papper :o så jag stod i kön i onödan och missa hela framträdandet -.- lyckat! fick några kort på dem på långt håll:) men aja dem kommer väl till sverige flera gånger de gillar ju sverige och swedish girls ;) Jag med stylat hår! Våfllat, lockat och sedan torr shampo, volym puder och hårspray :) (Y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0