Fredagsmys! :D

Hej alla lärsare! Vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har inte orkat och haft tid det har varit så mycket plugg nu :o har bara inte orkat blogga. sry för det! Idag har jag varit i skolan sen har ag inte gjort så mycket. ville gå på the arks sista spelning på grönan men hitta ingen att gå med antingen kunde en inte eller inte ville D: nu ska jag mysa framför tvn med en chips påse och choklad ;D vilekn tjockis man är xD Imorgon ska jag och linnea förhoppningsvis åka till kista galleria (tar typ tre kavart dit) och titta påblogg awards allstå inte stor men typ sista prisutdelningen med artister som ska uppträda och det är grattis :D Artister som ska uppträda: Jedward :D (älskar dem), Ulrik munter(han e så söt!), Mohombi och Mange Makers :) mer info http://www.kistagalleria.se/events/event.htm?threadId=559&year=0&month=0 Nu ska jag titta på "Juryn" Fredagsbio på 1:an :) see youn later! //Erika
Äkta fredagsmys! ;D<3 jag är osminkad :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0