Lista


sex frågor om dig själv
ditt namn? - Linnea nylander
när fyller du år? - 20 agusti
vad har du på dig just nu? - jeans och pippi tröjan
vilken årstid är bäst? - sommaren och våren
vem älskar du mest på denna jord? - mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på med vem

fyra frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - erika
vem är roligast av dina vänner? - lollo och emelie
vem är snyggast av dina vänner? - emeie
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - ingen anning

nio frågor om idag

vad har du gjort?
- skolan och hema+plugg

har du varit glad idag? - nja, sådär...det är ju så tist väder ute och så har det hänt en grej i skolan :(
har du varit ledsen idag? - ja... :(
har du gjort något bra idag? - jag har pluggat :)
vad ska du göra nu? - åka och träna
har du gjort något dåligt idag? - vet ej
har du duschat idag? - nej men ska göra det
är du trött nu? - lite

telefon/mobil

vem ringde du senast? - mamma

vem ringde dig senast? - dolt nummer
vem sms:a till dig senast? - emelie
vem sms:a du till senast? - erika

övrigt
är du hungrig just nu? - nee!
vad är klockan nu? - 19.50
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook och skol grej typ

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa?
- nyss

hur länge sen var det du träffa din farsa? - nyss
har du syskon? - Yees
har du något djur? - nope
lyssnar du på musik just nu? - ja! :P
i så fall, vilken låt för tillfället? - Moves like jaggar

kärlek
har du kysst någon idag? - nej
har du ett förhållande? - nej :(
är du romantisk? - hur ska jag veta det(?)
är du svårflörtad? - vene
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - i don't no
har du nån gång slagit någon? - ja, det har jag väll gjort nån gång, haha
har du lekt med någons känslor? - jag är inte sån som gör sånt, jag är en snäll chey
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet ej, just nu är jag singel så tror det :)
vem sov du senast bredvid? - kommer inte ihåg xD
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nope
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - hellre mitt egna namn då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0