ska snart dra på kick off med kören!

hej!
idag var jag i skolan, som tur var gick dagen rätt så fort :)

efter så har jag repeterat so och vart inne på datan, jag måste börja plugga hemma nu också, så att jag når min mål! skolan är viktigast, så som jag brukar säga!

ska snart åke till emelie och sen ska vi tillsammans åka till kören, där ska vi sjunga lite och så skulle vi få middag där :)
ska bli riktigt kul faktiskt, det skulle vara andra ungdomsledare där oxå, får se om det är någon rolig man stöter på :)

outfit:

pippi tröja - Gina triot 299:-
vit linne - Gina tricot 99:-
jeans (Serena) - Gina tricot (kommer inte ihåg priset, finns i butik nu iallafall)


Face look!

//Linnea!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0