nu får ni veta lite mer om mig och min vardag :D (Y)

sex frågor om dig själv
ditt namn? - Erika Rickardsson
när fyller du år? - 18 juni
vad har du på dig just nu? - leggings med spets, randigt långt linne med blommor på och tun kort kofta
vilken årstid är bäst? - sommaren och vintern :D
vem älskar du mest på denna jord? - många ^^ mina vänner och familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon är alltid tryggare och bekvämare :)

fyra frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - min bästavän Emma <3
vem är roligast av dina vänner? - Lilly och Emma xD
vem är snyggast av dina vänner? - Emma och Linnea :)
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - träffar den själv :P

nio frågor om idag

vad har du gjort?
- haft orienteringsdag -.- sen har jag träffat emma och wille :)

har du varit glad idag? - en stund, sen blev jag irreterad :S kom på bättre humör när jag var med kompisarna
har du varit ledsen idag? - jupp :/
har du gjort något bra idag? - sprungit och tagit kontroller på orienteringen och förlåtit en
vad ska du göra nu? - äta typ
har du gjort något dåligt idag? - vet inte, inte vad jag tycker
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? -ja, lite efter en orienterings dag på rudan -.- va helt slut efter

telefon/mobil

vem ringde du senast? - linnea

vem ringde dig senast? - antonia
vem sms:a till dig senast? - linnea
vem sms:a du till senast? - emma

övrigt
är du hungrig just nu? - sådär
vad är klockan nu? - 18:44
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen, facebook och kamrat

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa?
- nyss

hur länge sen var det du träffa din farsa? - nyss
har du syskon? - ja
har du något djur? - näpp
lyssnar du på musik just nu? - nej
i så fall, vilken låt för tillfället? - ingen

kärlek
har du kysst någon idag? - nej
har du ett förhållande? - nej, tog slut nydlingen :(
är du romantisk? - äh... det vet inte jag :o
är du svårflörtad? - nja...
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nej
har du nån gång slagit någon? - ja nån gång men inte hårt ;P
har du lekt med någons känslor? - nej absolut inte det skulle jag aödrig göra. har själv blivit utsatt av det
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - håller mig till singel nu, fast skulle vilja ha nån där vid min sida ibland...
vem sov du senast bredvid? - en kompis tror jag :P
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej xD
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja, men bara med nån jag typ gift mig med eller att det finns ett tecken på att det kommer hålla länge. lite failat att göra det o så gör man slut xP

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0