Sportlov!

Tja bloggen! Igår blev det ett kort inlägg för jag var skit trött på kvällen efter ha tittat på två filmer :P Först titta vi på skräck filmen REC Den var ganska läskig och skit äcklig! och så var vi nere i källaren, ännu värre! :o Jag, emma, sara och amanda satt jätte tät intill varandra och alla hade en varsin kudde xD Det var väldigt dåigt slut, alla dog. Efter den såg vi Bad Teacher, en riktigt rolig komedi med bla Cameron Diaz och Justin Timberlake. Till det hade vi Chips, godis och läsk :D tjockisar vi e ^^ vi fixade naglarna också. En himla kul tjejkväll! :)
I lördags åkte jag med mamma till stan. Köpte en ny bikini (jättefin) och ett par jeans. På lördag ska vi gänget gå på bio :) de blir najjs ;) nu ska jag försöka plugga lite, får se hur det går med det xP Vi hörs på bloggen! // Erika
Bilder från igår:
Jag och emma :)<3
Emmas nalis ^^
Min bikini
Mina naglar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0