Dagens haff!

Nu var det dags för dagens haff. Har haft en status på facebook som folk gillat som viljat bli dagens haff sedan väljer jag ut en tjej och en kille av dom som gillat att bli dagens haff. Här är dem utvalda:

Louise Carlström
Snygg, söt tjej! Hon är en äkta vän! hon finns alltid där när man behöver henne! Hon är rolig också ^^ Vill bara skratta med henne. Du betyder mycket för mig lollo love you <333

Bobban Handley
En jobbig kille som kallar mig bläckvard...-.- haha nej skojja bara ;) as schysst, söt och rolig kille som gillar att skämta med mig xP har känt han ganska länge :) En sann vänn som man inte vill förlora <3
Mcdonalds älskare ^^
//Erika


Kommentarer
Lollo

Aww tack sötnos Love you to <3

2012-01-07 00:29:51
URL: http://itsgoodtohearyourvoice.blogg.se/
Bobban

Awesome ^^

2012-01-07 00:39:06
Bobban

nawww, tack så mycket ^^ men vaddå jag är snäll, här försöker jag övertyga världen om att jag är ond :P nejmen, jag skojade bara lite ^^ tack, det var fint skrivet :)

2012-01-07 00:47:52
Erika

varse Lollo! Säger bara det från hjärtat! <3

Haha bobban xD Det är ju såklart att du är snäll! Du är en av mina snällaste kompisat! :D det kom rakt från hjärtat! :) <3

2012-01-07 00:51:22
URL: http://erikalovelinnea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0