hejhej <3

Hej alla! Jag hade en status på fb att om 10 st gilla skulle jag skriva om alla på bloggen. Här kommer alla dem personerna:

Ida weitz: En snäll och rolig tjej som har en snygg stil och är GRYM på att sjunga :D

Eric Ketomäki: Ganska rolig kille som jag inte träffar så ofta. Han gillar att säga smör XP

Krille Eid: En kille jag inte känner så bra. Han ser bra ut och tror han e snäll :)

Elin Söderlund: En väldigt söt, rolig och snäll tjej som jag inte träffat på länge, saknar henne! Juste hon är jätte duktig på att rita, så begåvad! :) <3

Elin Magnusson: En snäll och söt tjej som går i min klass, som har jätte fint hår!

Oliva Örn: Känner inte henne jätte bra men hon är snäll och söt + hon gillar Eric saade ^^

Chris Gerrby: En schysst och söt kille som jag inte sett på länge

Kristian Jansson: En kille som jag inte känner så jätte bra, han är himla snäll och ser väldigt ung ut för sin ålder

Jimmy Ek: En kille jag nyss lärt känna, han verkar snäll och trevlig :)

Amanda Ljungberg: Har kännt henne sen jag var typ 5, hon är väldigt snäll och fin :D
//Erika

Kommentarer
Elin s

Nawi X3<3 saknar dig också <3<3

2012-01-07 21:26:56
Erika

Vi får ses snart :)<33

2012-01-07 21:57:32
URL: http://erikalovelinnea.blogg.se/
Kristian

2012-01-07 22:08:05
Kristian

Känner mig fett gammal nu :-P

2012-01-07 22:08:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0