Fett osocial på bloggen

Våran statestik har sjöngt lite för att linnea bara har bloggat, desto mer inlägg per dag desto mer besökare. Jag har inte skrivit i bloggen på en vecka :P Har varit väldigt upptagen med att plugga efter skolan. sen på kvällen när jag vart färdig har jag inte orkat bloggat. Skolan började för en vecka sen. Sista dagen innan lovet träffade jag emma i brb, vi åkte hem till mig sen. Vi hyrde film och köpte godis, Mys! Filmen var jättebra, den hette The Roomatate sen i veckan har jag inte gjort så mycket men i helgen har jag inte vart hemma mycket. På fredan sovde jag över hos en kompis med några fler. Det var ju fredagen den 13:de... gissa om jag hade otur... Ramlade flera gånger på isen när vi var ute, så fick ett stort blåmärke som är rött, lila och blått det ser väldigt illa ut! Sen sprang jag i trappupgången och snubblade så mitt huvud fick en rejäl smäl, kände hur det bultade. Fick skrapsår och min kind svullnade upp. Det är ett stor blåmärke :S ser ut som en mupp! eller hamster som emma säger XP visste att något sånt skulle hända. Igår skulle jag på bio med några vänner. Men två av nicklas(som bjöd oss) biljätter fungerade inte så jag och emma åkte till en vi slagga hos. Idag vaknade vi 12, hade varit vakna till 5. Mötte upp linnea och vi åkte hem till mig. Vi gjorde en smink video ^^ den blev väldigt rolig att titta på sen, tyvär så tänker jag inte dela med mig av den. Nu ska jag titta på tv, hare bra! //Erika

MYS!
Fjortis bild DRIV!
söta emma!
Fint!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0