Kläder!

Hej på er! Idag åkte jag till länna vid 1 med mamma och pappa. Köpte skidbyxor, vantar, skid-glasögon, mjukisbyxor(jätte sköna) ja vad det låter som så ska jag åka skidor! Nästa vecka drar jag till stöten med klassen, ska vara där fyra dagar. Längtar!! Sedan vid 3 åkte jag till centrum och skulle köpa ett nattlinne. Köpte en mössa och benvärmare också. På kvällen var jag med linnea, hon kom till mig. Vi åt godis, snackade, var inne på datorn och så gick vi ut, gick runt lite :) Nu ska jag typ sova. Här kommer lite bilder på vad jag köpte idag. Orkade inte fota allt :P
Nattlinne jag köpte från gina tricot
benvärmare från gina
Ett sånt här stickat pannband från gina
//Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0