Status del 2

Hej bloggen! Det var några som gillade min status "Om 10 st gillar skriver jag om alla på bloggen" senare på kvällen efter jag hade gjort inlägget. Det var redan 10 som hade gillat men tänkte skriva om dem andra också :) Här kommer dem:

Antonia Ljungberg Axelsson: En söt och jätte snäll tjej som jag kännt i typ 11 år :) Hon är väldigt rolig att vara med, träffar inte henne så ofta längre :/ Hon är en riktig vän! :) <3

Pontus Lindblom: En kille som jag känt i några månader som är rolig, schysst och har en fin personighet :) <3

My Boberg: En väldigt snäll tjej som jag inte har träffat på LÄNGE! har känt henne sen jag var liten men har inget minne av det :P kommer ihåg att jag och hon hade det roligt när vi senast träffades ^^

Wille Forsberg: En söt och väldigt omtänksam kille jag har kännt ganska länge. Förut träffades vi ibland nu nästan alldrig :P Men han är en vän som man kan lita på, han finns där när man behöver tröst. Uppskattar det verkligen! :) <3

Steven Nyberg: En rolig och schysst kille jag inte snackar med så ofta, går i samma skola :P Han är en nice person.

Nathalie Karlsson: En söt tjej som går min skola som jag inte känner, hon verkar snäll :)
Kram Erika! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0