Stöten!

Tjena! En gång om året är det tema vecka i skolan och ett altenativ var att åka på fjäll resa till stöten i en vecka. Gick upp kl 6 imorse för skulle va vid skolan 7 då gick bussen. Var i stöten efter 7 timmars bussressa :P Vi stannade i borlänge och åt på donken sen gick vi i köpcentrumet Kupolen, det ser ut som en halv Globen. När vi var framme ca halv fem packa vi upp och kolla stugan. Sen åkte vi och hyrde skidor, pjäxor, stavar. Tog typ en haltimme för mig att ta på mig pjäxorna, skit jobbiga. Vi åkte ner till stugan med skidorna. Ramlade minst tre gånger XD det var inte äns brant :P Det var skit skönt att få av sig allt. Vi år pyttipanna till middag och nu äter vi chips. Vi ska titta på äkta människor, skit skumt program! Robotarna ser ut som barbi dockor, seriöst! men det är spännade. Nu ska jag vara lite social med Nathalie, Linnea, Sofia och emma som jag delar stuga med. Bloggar antagligen imorgon! Vi hörs! //Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0