SVERIGE! <3

Sverige är så jävla grymma! Nu vann juniorkronorna jvm för första gången på 31 år! Vilka världsmästare! det är otroligt! :D Idag åkte jag och linnea till stan för att se dem, alltid lite roligt :) norlie & kkv uppträde live :D dem framförde låten När jag går ner, det var grymt! filmade, sämta ljudkvalite och bild :P Sen var det några sångare som sjöng lite låtar som It's my life, living on a prayer och We are the campions! När spelarna kom in på sceen apploderade och ljublade alla, det sköts fyverkerier ^^ väldigt fint. Hela kungsträdgården var fullproppat. Folk stod 100 mbort för att höra iallafal. Vi kom ganska nära gick att ta kort :) Trodde inte att det skulle vara så roligt. Eftersom jag inte är intresserad ab hockey nånting med det var härligt att vara där! :D Vi gick till gina också där köpte jag en morgonrock, jätte mysig och fin. Lägger upp bild sen. Lägger upp video på när när norlie och kkv uppträder senare. Här kommer bilder från idag:
Jag och linnea påväg till kungsan, Taggade!
innan juniorkonerna kommit
Wooooho! Här är dem! Så GRYMMA!
Vill bara säga bra kämpat sverige! Ni är awesome! ;D //Erika

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0