sista veckan i skolan YAY!

hej!

nu är det bara en vecka kvar i skolan,har skolavslutning på torsdag. så denna vecka blir rätt chill :) Jag slutar nian nu, alltså grundskolan. Det känns jätte konstigt! efter sommarn kommer jag liksom börja gymnsaaiet! heltsjukt! vart har dessa år tagit vägen, jag tycker nian har gått så otroligt snabbt! Så nu ska jag säga "hej då" till kunskap, ALLA fina minnen jag har där! kommer sakna det stället så himla mycket! kommer bli en sorglig dag på torsdag haha

Foto: Mina sötnosar <3
- bild från balen, vi hade torsdags! på mina fina vänner emelie och lollo, så många fina minnen vi har tillsamans! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0