Ingen blogg lust...

Hej bloggen!
Nu har jag inte bloggat på flera månader... Det är för att jag har varitså upptagen och sen näre jag väl haft tid har jag mest varit inne på facebook som jag tycker är mycket roligare. Sen så har jag pluggat ihjäl mig! Det är så mycket med skolan nu, alla nationella prov osv. Sen så har vi desutom andra prov och uppsatser vi ska skriva... -.- Är tvungen att plugga på helgerna för att det är så mycket! Gymnasie valet är något stort nu. Har sök in till fyra gymnasier men ska gör omval men vet inte i vilken ordning :P aja nu ska jag plugga lite innan jag somnar XP ni får ha det bäst! //Erika
plugg plugg plugg...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0