Yaaay! :D

hej!
just nu sitter en riktigt glad linnea framför data skärmen och skriver detta inlägg!
jo, för några veckor sen så var jag och erika i Kista Galleria, det var Blog awards 2011 och det skulle vara massa artister där bland annat, Jedward och Ulirick munther! erika skrev ett inlägg om dagen, som ni hittar HÄR. men det fanns också ett ställe där man kunde bli stylad i håret och det gjorde jag och erika. dom tog kort och la upp på facebook, och sen några dagar efter åt, så är någon som komenterat den bilden på mig och stod det att jag hade lottats ut till vinare! jag visst änns att det var någon tävling, så jag blev helt chockad!!!
men så idag så kom det hem en lappa att det kommit ett paket på posten, så jag och pappa
åkte upp och hemtade det och när jag öppnade så var det detta i:
- hårspray
- hårspray
- Torr Shampo
- 2 st volumpuder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0